Monday, September 10, 2007

More Hello Kitty :)

Jeg måtte bare lage noe fra den nye boka mi :) Valget ble denne lua. Eirin er ikke helt sikker på om hun skal ha den selv eller om vi skal gi den bort til jul. Hun er egentlig ikke så glad i luer av ull, de klør fort i nakke og pannen pga eksemet... Så jeg tror nok den havner i julegave eska og så får jeg finne et annet garn og strikke henne ei ny lue ;)

I just had to make something from my new book :) I choose this hat. Eirin is not sure if she will keep it or if we shall give it away for x-mas. She doesn't like hats made from wool much, they itch in the neck and the forhead because of her atopic skin... So I guess it will end up in my x-mas box and then I have to find another yarn and make her a new ;)

Garn: 100 g rosa Mor Aase, rester i hvitt, sort og gult
Heklenål: 3,5 mm
Størrelse: 5 år

Yarn: 1100 g pink Mor aase, left overs in white, black and yellow
Hook: 3,5 mmSize: 5 years

Og jeg har fiksa feilen på genseren. Jeg hadde brodert øret ved siden av sløyfa rosa... Men nå er det hvitt :) Nedenfor får dere noe av de andre tingene jeg har lyst til å lage fra boka mi :)

And I have fixed the mistake I made on the embrodery. I had made the ear next to the bow pink... But now it's white :) Below you have some of the other items I want to make from my book :)





5 comments:

  1. Wow, so many Hello Kitty stuff! All too cute!

    ReplyDelete
  2. For en flott bok! Jeg har ei lita frøken som har dilla på Hello Kitty, så jeg tror ikke jeg må vise henne noe av dette :-) Du har laget en flott lue og genser.

    ReplyDelete
  3. Jeg elsker Hello Kitty! Såååå mange flotte ting her! :o)

    ReplyDelete
  4. Kjempe flott lue, hvor har du kjøpt boken? Er det diagram som går å tyde så man kan lage mye av tingene i den uten å kunnde kinesisk? Min dotter og jeg bare ELSKER Hello Kitty :-)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥