Saturday, September 29, 2007

Love Saturday

Elsker det flotte høst været vi har hatt idag! Elsker å være ute hele dagen sammen med ungene, trille tur, spise formiddagsmat og drikke kakao og rake løv - alt i sol fra en skyfri himmel!

Love the great fall weather we've had today! Love being outside the entire day together with the kids, going for a walk, eating lunch and drinking cacao and raking the leaves - all with the sun from a sky fri sky!


Elsker å strikke med tynne pinner! Elsker faktisk mine 2 mm pinner, og jeg leter ennå etter et passende prosjekt og garn så jeg kan få prøvd ut mine 1,5 mm tynne pinner ;) Elsker å strikke små klær til Barbie dukkene til Eirin. Elsker at noen av de dukkene er fra da jeg var liten :)

Love to knit on thin needles! I actually love my 2 mm needles, and I'm still looking for a project and yarn so I can try out my 1,5 mm needles ;) Love to knit small clothes for Eirin's Barbie dolls. Love that some of those dolls where mine when I was little :)

6 comments:

  1. Bare innom for å ønske god helg!
    Tynne pinner er kjekt, men jeg har faktisk tilgode å strikke på pinner 2. Men de er innkjøpt :) En av julegavene i år er selbuvotter til pappa, og der skal jeg bruke pinner nr 2. Gleder meg til å prøve :)

    ReplyDelete
  2. De tyndeste pinde jeg har prøvet er 2½. Tror aldrig jeg ville blive færdig med et projekt på tyndere pinde.

    ReplyDelete
  3. Det er heilt åpenbart at du ikkje bur i Oslo om du satt ute i går.
    Eg er og veldig glad i tynne pinnar. Liker bloggen din, som eg kom over via hobbyboden. Veldig fin.

    ReplyDelete
  4. Håpar helga di har vore fin. Blir det oppdatering om søndagstur på Hiking with kids i dag òg?

    ReplyDelete
  5. I love knitting fine, small items also. I was a little sad that my daughter never showed much interest in Barbies or other dolls for that matter. I had thought it would be fun to knit clothes for them. I blame her dad since he was the one who stayed home with my kids when they were little.

    I haven't been in cyberspace for a while. Thanks for tagging me:) I'll have to think about my list!

    ReplyDelete
  6. Tynne pinner er kjekt til Barbie tøy,jeg har boka selv og strikker til mitt barnebarn.Du er heldig som kan sitte ute i sola,her er det typisk høst.jeg ønsker deg en flott dag.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥