Wednesday, May 23, 2007

Allergi / Allergy

Noen av dere har sikkert fått med dere at jeg også hadde en kjøkkenblogg hvor jeg la ut oppskrifter og tips om melke- og egg fri mat. Vel, den har jeg nå sletta. Det ble for mye styr å holde på med to blogger. Men jeg har flyttet innleggene over til denne bloggen. Klikk på milk-and eggfree taggen, så kommer de opp :) Denne boka har jeg lånt på biblioteket. Den har mange fine oppskrifter, så den anbefales til andre allegikere.

Some of you might noticed that I had a kitchen blog too were I blogged about milk - and eggfree food. Well, I've deleted that one. It become to much to have two blogs. But I'v moved the post from it in to this blog. Just click on the milk - and eggfree tag, and they'll pop up :)

1 comment:

  1. Om jag hittar finska recepter , jag kan översätta och skicka till dig. Är du intreserad?

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥