Wednesday, May 2, 2007

Nye sokker på pinnene / New socks on the needles


Jeg har helt glemt å vise frem garnet jeg fikk fra sokkeklubben fra Strikk Innom.
To nøster med Bamboozle, mine er i fargene Fall Herbs og et nøste Online. Vet ikke helt hva jeg skal strikke av Bamboozle garnet, men det er flere mønstre her.

I've forgotten to show you the yarn I've got from a norwegian sockyarn club. To balls of Bamboozle, mine are in the Fall Herbs colour and one ball of Online. I don't know what to knit from the Bamboozle yarn, but there's some pattern here.


Av online garnet er jeg begynt på et par sokker. Kom vel ikke som noen bombe det ;)

I've started to knit a pair of socks from the Online yarn, not a bomb that :)

1 comment:

  1. Koselig å se deg på Projo sitt forum. Dette var garn som jeg ikke har sett ført, så det er sikkert spennende å strikke av nytt garn. Sokker er jo helt ok. Jeg har til tider sokkedilla!!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥