Monday, May 14, 2007

Plantene mine / My plants

Jeg skal ikke skryte på meg grønne fingre, men jeg har nå syslet litt med planter og jord i dag :) Alle plantene mine har fått større plass å vokse på. Jeg har 3 agurk planter og 3 squash planter, er begrenset hva jeg får plass til i stuevinduet mitt ;) De tre plantene helt til høyre er paprika. Ungene planta frø fra en gammel paprika vi hadde liggende. Jeg hadde nesten gitt opp hele greia, men her om dagen begynte de å spire - moro! Spørs om vi får noen paprikaer da...

I shall not brag about green fingers, but I have been busy with plants and mould today :) All my plants have got bigger room to grow in. I've got 3 cucumber and 3 zucchinie plants, it's limited what I can put in my livinroom window ;) The three plants to the right is paprika. The kids planted some seeds from an old paprika. I had almost given it up, but here the other day it started growing - fun! It's not sure we get any paprika though...

Jeg har sett så mange som har laget potter av avispapir ved hjelp av en
Paper Potter
. Så jeg måtte bare prøve jeg og :) Jeg bestilte min fra Gros hage. Blir fine, små potter som ikke tar mye plass!

I've seen so many bloggers making pots of newspapers by using a
Paper Potter
. So I had to try :) It makes nice, little pots that doesn't take much place!

Erteblomstene mine har vokst seg store og lengter nok etter å få komme ut i sola.

My sweet peas has grown big and are longing to get out in the sun.

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥