Wednesday, May 23, 2007

O'lykke! / Oh happiness!

Jeg blir bare mer og mer glad i postkassa mi! I dag kom det tre pakker til meg :)

I just love my mailbox more and more! Today there was three packages to me :)

Her er gaven fra min nordiske hemmelige venn, Vibeke. Flotte kort, te, godteri og et kjempefint smykke!

Here's my nordic secret pal gift from Vibeke. Great cards, tea, candy and a beautiful necklace!

Prøvde å få til et bra nærbilde av smykket, men lyktes ikke helt. Smykket er kjempefint :) Og blå er en av yndlingsfargene mine :)

I tried to get a good closeup photo of the necklace, but it was not easy. The necklace is beautiful :) And blue is one of my favourite clours :)

Jeg har hatt lyst på denne boken hel siden jeg så den i Ilsefins blogg. Har søkt rundt omkring, men har ikke funnet noen som solgte den i Norge... Men så kom jeg over den hos Vavkompaniet :) Og det er så mye fint i den! Har jo prøvd meg litt på pjoning, men nå skal det bli vei i vellinga. For her er det mønster på votter, hansker, luer og sokker! Gleder meg :) Her er forresten en norsk ressurs side om pjoning.

I've wanted this book since I saw it in Ilsefins blog. But no one has it for sale here in Norway... But then I found it here :) It's in swedish and it's so much great things to pjone in it. Mittens, gloves,hats and socks! I've tried a little pjoning before, but now I can really get started with all these grat patterns :)

Til slutt mange fine nøster med baby ull fra garnsalget hos Projo.

Finally some great balls of baby wool from tha yarnsale at Projo.

7 comments:

  1. Ser ut som om du har litt av hvert å henge fingrene i! Kjekk postkasse du har.... jeg har lyst på en slik en...

    ReplyDelete
  2. You must have hugged that mailman!
    Great day! The necklace is so beautiful!

    ReplyDelete
  3. Så mye fint på en gang da! Blir spennende å se hva du lager av alt garnet!

    ReplyDelete
  4. Skal sei det ramlar inn med pakkar til deg for tida :o) kjempefine ting du har fått og!

    ReplyDelete
  5. Åh vad trevligt när det ligger sådana saker i brevlådan. Här är det mest räkningar nu för tiden, hi, hi.
    Kram Elzie

    ReplyDelete
  6. What wonderful mail! That necklace is very pretty.

    ReplyDelete
  7. Så mye fint du får i posten da! (litt misunnelig) Ha en fin helg!

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥