Saturday, May 19, 2007

Garn / Yarn

Jeg har fått to pakker med garn i posten de siste dagene :)

I've got two packages of yarn in the mail the last days :)

Projo har 40% avslag på alt garnet sitt, så jeg måtte bare kjøpe meg noen nøster med Opal. Fargene er bare nydelige! Gleder meg til å strikke sokker av dette :)

Projo has 40% discount on all their yarn, so I just had to buy some balls of Opal. The colours are beautiful! It'll be fun knitting socks from it :)

Jeg hadde helt glemt at jeg hadde meldt meg inn i Salgsklubben inne hos Stikk Innom. Så gjett om jeg ble glad da alle disse nøstene kom i posten idag :) Her er det 6 nøster med Lady fra Jarbo. Tror kanskje det blir en genser til Endre hvis det er nok garn. Må sjekke litt oppskrifter :)

I totally forgotten that I had registered for the Salesclub at Strikk Innom. So guess if I was happy when all these balls of yarn came in the mail today :) Here's 6 balls of Lady from Jarbo. I think I'll knit a sweater to Endre if it's enough yarn. Have to check some patterns :)


Her er det 2 nøster OnLine (de spraglete) og 1 nøste Mega Boots Stretch Softcolor fra Lana Grossa. Så jeg går nok ikke tom for sokkegarn på ei stund :)

Here's 2 balls of OnLine (the 2 speckled) and 1 ball og Mega Boots Stretch Softcolor from Lana Grossa. So I guess I won't run out of sockyarn in a while :)

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥