Friday, May 18, 2007

Meme

Jeg har blitt tagged av Chaterine :)

I've been tagged by Chaterine :)

Rules:

1. Each player starts with 8 random facts about themselves.

2. People who are tagged write a blog post about their 8 random things and post the rules.

3. At the end of your post you need to tag 8 people and post their names.

4. Don’t forget to leave them a comment and tell them they’re tagged, and to read your blog.

Ok, her kommer det 8 vanlige tong om meg :)

Ok, here's 8 random things about me :)

1. Jeg spiser ikke klumpene i jordbær syltetøy...

2. Jeg hater å kjøre bil om vinteren, men må man så må man.

3. Når jeg skal henge opp klesvasken må jeg gjøre det på en bestemt måte. Småvask som sokker ol må henge et sted, buksene må henge etter bena osv Så det er svært sjelden at samboern henger opp klær for å si det sånn...

4. Jeg har dilla på å lese pockebok serier. Tror jeg leser på ca 10 stykker nå.

5. Jeg må ha minst tre teskjeer med sukker i teen min.

6. Jeg fryser på bena bestandig. Det skal være veldig varmt før jeg går barføtt. Da er det godt at samboern er motsatt for det er godt å kunne varme tærne når jeg legger meg :)

7. Jeg ser nesten ikke på tv, bare "hører" på den mens samboern ser på :)

8. Jeg liker ikke måker.

1. I don't eat the lumps in strawberry jam...

2. I hate to drive the car in the winter, but if you have to you have to...

3. When I hang mu laundry to dry i have to do it in a certain way. The socks and other small clothes have their own place, the jeans have to hang after their legs ans so on. Hubby dosn't do the laundry much in other words...

4. I love to read pocket book series. Think I read about 10 different now...

5. I need at least 3 teaspoon of sugar in my tea.

6. I always freeze on my feet. It has to be very warm before I go barefoot. Then it's good Hubby is the other way around, because it's nice to have someone to warm my feet on when i go yo bed :)

7. I don't watch tv much, just "listening" when Hubby watches it :)

8. I don't like seagulls.

Så da går denne videre til

Then I tag

Cormz, Mouriska, Merete, Ida-Lina, Sylvez, Pura, Emilia and Monika

1 comment:

  1. I didn't know i've been tagged by you...thanks.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥