Saturday, May 19, 2007

Love Saturday

Elsker at hegga begynner å få knopper.

Love that the bird cherry are getting buds.

Elsker at Endre stadig lærer seg nye ord, og bruker dem rett.

Love that Endre
constantly learns new words, and use them right.

Elsker at klesvasken lukter av sol og vind.

Love that the laundry smells of sun and wind.

Elsker de glade fjesene på ungene da de kom hjem fra sirkus på torsdag.
Love the happy faces on the kids when they came home from cirkus on Thursday.

Elsker alle de nye garn nøstene mine.

Love all my new yarn balls.

Elsker ungene og samboern! Elsker at vi bor slik til at vi kan gå både til vannet og skogen. Elsker å se ungene utforske vannkanten.

Love the kids and Hubby! Love that we live in a way that we can walk both to the lake and the forest. Love seing the kids explore the lake.

4 comments:

  1. It's so nice that you live so close to nature and that you appreciate it! I would give anything for your view...

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for den flotte pakken i Nordicpal. Den var midt i blinken. De grytelappene er de vanskelige eller. Så veldig vannskelige ut. Hadde på meg pulsvarmerene i dag. Det er så kaldt her ennå at de varmet godt i dag ja. FLott farge også. Ønsker deg en super vår og håper at du får masse sol og kan kose deg ute. Ser veldig fint ut der du bor. Klem

    ReplyDelete
  3. Tusen takk for komentarer i bloggen min.

    Det ser ut til at du bor idyllisk!
    Sikkert morro for ungene. Selv har jeg vokst opp på mindre plasser, men jeg liker meg egentlig bedre i byen.

    Det er så deilig med mildere vær. Jeg var i grunnen ganske lei av snø og vinter i januar. Kom sol, kom sommer!

    ReplyDelete
  4. Vet inte vad är det som gör att jag äldskar att leva i nord. Kan du tänka att jag har ju några gånger sakt till min make, att kan vi skaffa en stuga vid kusten och fjällen i nord-Norge.. han gillar inte ideen.
    I min blog kan du hitta vad jag har berättat om mig..
    Lysnar ny samtidigt Aha:s music. :)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥