Tuesday, April 24, 2007

Jeg er så gald! / I'm so happy!

Det ramler inn med pakker til meg om dagen :) I dag fikk jeg to! Her er den første.

It just rumbles in with packages to me :) Today I got two! Here's the first.

Dette har jeg fått fra Sherrin i Sassy Sock Swap :)
Jeg har fått garn, bambuspinner og mønster på sokker, alt i en kjekk liten pose -og litt godteri.

I've got this from Sherrin in the Sassy Sock Swap :)
Here's yarn, bamboo needles and a pattern for socks, all in a smart little bag - and som goodies.
Garnet som er fra Lorna's Laces er nydelig. Vet ikke om jeg har råd til å nøste det opp og strikke noe av det... Tror jeg kommer til å ha det liggende slik en stund, så kan jeg ta det frem av og til og bare se på det. Disse fargene er jo bare helt utrolig vakre!!

The yarn which is from Lorna's Laces is lovely. I don't know if I ever will wind it up and knit from it... Think I will have it laying like this for a while, then I can just look at it. These colours are just unbelievable beautiful!!

Den andre pakken er fra Sherrill og er gaven i Knitters Treat Exchange. Her er det to strikke blader fulle av inspirasjon og mønster! Garnet er fra
Elann
. Ellers var det litt godteri, body lotion og en søt liten veske :)

The second package is from Sherrill and is the gift in the Knitters Treat Exchange. The yarn is from
Elann
. There was also some goodies, a body lotion and a cute little bag :)

Jeg syns det er utrolig artig å bytte pakker, eller swappe. Greit det koster litt med porto osv, men det er så spennende å få ting fra andre deler av verden! Jeg er ofte innom Swap-Bot, der kan hvem som helst arrangere en swap, og mulighetene er uendelige. Men jeg snubler like ofte over spennende swaper når jeg leser meg rundt omkring i blogland.

I think it's unbelievable fun to swap packages. Fair enough, it cost a bit sending it, but it's so exciting to receive stuff from other countries! I'm often poping in at Swap-Bot, there anyone can start a swap and the possibilitys are endless. But I also stumble over swaps when I read my way through blogland.


5 comments:

  1. Beautiful yarns! I love your sewing projects too.

    ReplyDelete
  2. Oi va vackra garner har du fått.

    ReplyDelete
  3. Garnet du har fått er bare såååå lekkert, misunner deg det:-)
    Og veska du har sydd av klær var så røff og tøff.
    Masse fint du lager.
    Ønsker deg en flott ettermiddag.

    ReplyDelete
  4. Åhh...så heldig du er som har fått så flotte gaver i posten! Dei to hespene på eine bildet ser alldeles nydelege ut!! Gler meg til å sjå kva du strikkar av det ;o) Ha ein fin kveld, Hege!

    ReplyDelete
  5. Det var et utrolig flott garn,fargene er helt nydelig.Skjønner godt at du ikke vil nøste dem opp.

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥