Monday, April 2, 2007

Rosa sokker og grønne votter / Pink socks and green mittens

Endelig er sokkene mine ferdige. Den siste var seig å få strikka ferdig... Men fine ble de da til slutt selv om de ikke helt matcher hverandre. Fargen passer jo perfect til Project spectrum De blir også mine første sokker i april i SAM3
-----
Finally my socks are done. The last one was though to knit... But they came out nice even if they don't match each other. The colour are perfect for Project spectrum . They will also be my first socks in April in SAM3.

Mønster: Jaywalker
Garn: Løve baby og hose garn
Pinner: 2,5 mm
-----
Pattern: Jaywalker
Yarn:
Løve baby og hose garn
Needles. 2,5 mm

Jeg har startet på et par votter. Syns mønsteret er kjempefint, vanskelig var det heller ikke :o)
-----
I've started on a pair og mittens. I think the pattern are lovely and it isn't difficult at all :o)

5 comments:

  1. Gratulerer med ny blogg :0) Sokkane du har strikka er kjempefine og mønsteret på vottane ser kjempespennande ut! Gler meg til å sjå dei ferdige..

    ReplyDelete
  2. Superflotte sokker, og vottene blir også kjempefine ser det ut til. Du er flink til å bruke farger synes jeg, masse fine toner i bloggene dine, både den gamle og denne fine nye. Gratulerer med den, og god påskeferie:-) Klem fra Fuglemamma www.fuglemamma.sprayblogg.no

    ReplyDelete
  3. Flotte sokker! Og gratulerer med ny blogg :o) Ønsker deg en flott påske!

    ReplyDelete
  4. Cool! I love your Jaywalkers and your new mittens. You do such nice work!

    Welcome to Blogger! I will have to update my links.

    :)

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥