Monday, April 9, 2007

Rødt til meg del to / Red for me part two

Vel, den røde genseren som jeg skulle strikke til meg selv er rekt opp... Syns mønsteret er veldig fint når jeg ser det i oppskrifta, men skal jeg være ærlig så syns jeg ikke det er like fint når jeg ser det strikka fremfor meg. Tok et par runder med meg selv og kom frem til at jeg ikke vil strikke noe jeg ikke kommer til å bruke.

Well, the red sweater that I was knitting for myself is frogged... I think the texture of the pattern is very nice when I see it in the pattern, but to be honest I don't think it is so nice when I see it knitted in front of me. So I took a couple of rounds with myself and decided that I don't want to knit something I won't wear.


Men jeg har starta på en ny genser. Holder på med en lang vrangbord. Håper jeg blir fornøyd med denne ;)

But I've started on a new sweater. Knitting on a long rib. Hope I'll be satisfied with this one ;)

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥