Sunday, April 1, 2007

Project spectrum

April og mars fargene er grønn, gul og rosa. Må vel si at rosa kommer til å bli den dominerende fargen hos meg disse månedene. Her er noen smakebiter :o)
-----
The colours for April and March is green, yellow and pink. I have to say that pink is going to be the dominant colour by me these months. Here's some pictures to enjoy :o)

Ungenes duplo klosser.
-----
The kids duplo.

Noe av garnet jeg kommer til å bruke.
-----
Some of the yarn I'll be using.

Denne og tre andre kluter strikka jeg sommeren endre ble født. Jeg brukte de mens jeg ammet ham, og da brukte han å ligge å kose med hjørnene. Så etter hvert ble det til at han fikk hele kluten mens han spiste. Siden har han drasset rundt på minst en. Og den er høyst nødvendig når han skal sove. "Kluta" som han kaller den.
-----
I knitted this and three other clothes the summer Endre was born. I used them when I breastfed him, and then he used to cuddle with the corners. Gradually he ende up with the hole cloth when eating. Since then he's been holding on to at least one. And it's highly necessary when he's going to bed. "Kluta" he call it.

No comments:

Post a Comment

♥ Thanks for leaving your comments ♥