Saturday, April 21, 2007

Love Saturday

Elsker at vi har hatt stor opprydding på loftet idag. Har rydda i alle kott og på det roterommet som skal bli Endres soverom etterhvert. I morgen går det et kjempelass med klær og sko avgårde til noen som skal arrangere loppemarked. Disse herlige grønne støvlene dukka opp blant andre støvler og sko. De er etterlevninger fra tidlig 80-tall :) Begge de to andre ungene har brukt dem, og nå er det Endres tur. Blir i godt humør av disse!

Love that we have been having a big cleanup in the loft. Have cleared up in all the closets and the messy room that are going to be Endre's bedroom. Tomorrow a big load with clothes and shoes goes to someone who are arranging a fleemarked. I found these lovely green rain boots between other shoes and boots. They are remains from the 80's :) Both my other kids have used them and now it's Endre's tur. These make me in a good mood!
Elsker at jeg klarte å komme inn i bunaden min. Har utsatt det lenge å prøve den, men nå er det kun et par måneder til lillesøsters konfirmasjon, så det var på tide. Elsker at jeg slipper å bekymre meg for hva jeg skal ha på meg.

Love that I fit my bunad , one of the Norwegian national costumes. I've exposed trying it on, but with just a couple of months until my little sisters confirmation, I had no choice. Love that I don't have to worry about what to wear.
Elsker at jeg har et par nøster hvitt garn og KoolAid liggende. Så i morgen skal jeg prøve å farge garn!

Love having some white yarn and KoolAid laying around. So tomorrow I'll be dying some yarn!
Elsker at det er begynt å spire i vinduskarmen. Her er det erteblomster som har titta opp av jorden.

Love that it's started to grow in my window. Here's the sweet peas peeping up from the mould.

Elsker at jeg har både epler og vaniljeis. Med andre ord blir det varm eplekake med is til dessert i morgen :)

Love having both apples and vanilla icecream. In other words it's going to be warm applecake with icecream for dessert tomorrow :)

Elsker Sauen Shaun

Love
Shaun the sheep

1 comment:

  1. Ja heldig er du som får på deg bunaden. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg i konfirmasjonen...

    ReplyDelete

♥ Thanks for leaving your comments ♥